Elvira och Eliza

Hejsan Hejsan!
Elvira sitter här vid min sida och vi ska gå ut typ nu =)
Vädret här är... Kokhett!! Vi svettas ihjäl bara att sitta inne! Jag minns en dag när jag bodde lite mer söderut (Var får ni inte veta! ^^) och min syster och jag höll på att svettas ihjäl. Ingenstans var det svalt! På det enda svala stället var det proppfullt med myggor -.- Jaja, ingen speciell låt för dagen... Tänker lite på Pack up med Eliza Dolittle, men den är tydligen inte populär bland kompisar... =/ Här är några länkar:

Pack up med Eliza Dolittle - Bra version

Pack up med Eliza Dolittle (Live) - Dålig!!

Den dåliga versionen höll jag på att spy av! Hemskt!! Men men, sanningen måste fram nån gång ;) Eliza Dolittle sjunger piss i live!


Eliza Dolittle ser i alla fall bättre ut live, än vad hon sjunger live!



PS. Kolla gärna in Elviras blogg!


Hej då!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0