Four in one

Halo!

Ja, har "bytt" hälsning från "hellu/hello" till "halo". ;) Uttalas Hejlo, som ringen heliga personer har runt huvudet. Men ändå menar jag inte det, hallo, fast med ett L. =)

Ja, fyra saker i ett inlägg, läs!! ;D

Sitter på sajten goSupermodel, en supernajs sida för tjejer. =) Gratis (såklart) så bli gärna medlem där! Heter FinaFlickan. =)

Aja, lyssnar på Satisfaction med Benny Benassi och Only girl med Rihanna.  Satisfaction är en grym discolåt som spelades på typ alla discot under 1980-talet. (Ungefär där, vet inte riktigt), medan Rihannas låt Only girl inte är lika mycket disco. Vilken genre vet jag inte riktigt, men bra är den!


Satisfaction - Benny Benassi

Only girl (in the world) - Rihanna




Benny Benassi (och några tjejer^^)






Rihanna



Bilder är tagna från google och låtarna från youtube =)


ha det bra nu allihop! Jag LOVAR att ni får ett inlägg senare, men nu måste jag spela Twister med syrran. =) < 33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0