Kiss och Diss

Hello everyone!

Vill bara säga först nu, rubriken (Kiss och Diss) innehåller ordet "kiss". Jag menar då det engelska ordet. (Kyss) Varför, får ni veta om ni kikar längre ner. =) Men först kommer lite annat.



Hatar när man dissar folk bara sådär. Man snackar med andra bakom ryggen på en när man är på en annan lektion. Så lågt asså!!  Det hände idag för mig, men de snackade om en annan. Med mig... I alla fall, om du hör någon säga/prata dumt om någon annan, säg till den de pratar om, eller bättre, protestera mot den taskiga! Vågar du det är det bra. =) Jaja, ingen skola... Ingen skola Elina... ;)

Lyssnar inte på någon speciell låt, ingen alls faktiskt. Fast på andra sidan väggen hör jag lillsyrran titta på Big Time Rush, ett program på Nickelodeon. Med rätt snygga killar! ;) Det kan man även säga om denna grabb:

Eric Saade


Han sägs ju vara väldigt snygg, men jag faller inte riktigt för hans utseénde. Men det gör tydligen denna tjej:


Molly Sandén


Det sägs ju att Molly och Eric är ihop, men jag har ingen koll på det där. =)

Skoldagen har varit (bortsett från det taskiga) ganska okej.

Ni kanske får ett inlägg ikväll, men tror tyvärr inte det. måste gå ut nu i fina vädret. =) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0